poniedziałek, 17 października 2011

Przed: to twój styl więc się nie wcinam za bardzo xP nie chce cie obrazić ;) ten sweterek pod spodem troche nie  pasuje ale reszta jest ok ; )

































Po: Zrobiłam ci elegancki styl.. xdd nwm czy ci sie spodoba nwm czy włąśnie ten ubiur ci podpadnie mówi się trudno ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz